خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/17 - 15:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رضایی:

قطعی برق به صنایع استان فارس خسارت وارد کرده است/ نباید شاهد خاموشی باشیم

نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: خاموشی برق در سطح استان عادلانه نیست و از مدیران استانی این حوزه به ویژه استاندار فارس تقاضا می‌کنم به این موضوع ورود کنند و نباید هیچ‌گونه اختلافی بین مرکز استان و شهرستان‌ها در خصوص اعمال خاموشی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی در جمع خبرنگاران گفت: بحران ایجاد شده در حوزه قطعی برق اعتراض بسیاری از مردم را برانگیخته است و بی‌برنامگی و عدم اطلاع رسانی بحران را عمق‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه شاهد قطعی چندباره و چندساله برق در نقاط مختلف شهرستان جهرم به عنوان یک منطقه گرمسیر هستیم، ادامه داد: باید سهم مدیریت ضعیف و پرهزینه مدیران صنعت برق استان در ایجاد این شرایط بحرانی مشخص شود تا با آنها برخورد شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران بی کفایت و ناکارآمد باعث آسیب به اعتماد مردم ولایتمدار و شهیدپرور هستند، افزود: برخی مدیران برای حاکمیت آسیب هستند و باید با این مدیران برخورد قاطع صورت پذیرد.

رضایی کوچی ادامه داد: اینکه مدیران برق منطقه‌ای فارس و شرکت توزیع برق فارس توپ را در زمین همدیگر انداخته و از خود سلب تقصیر کنند پاسخ مناسبی برای افکار عمومی و نمایندگان مردم نیست.

رضایی کوچی اظهار کرد: خاموشی برق در سطح استان عادلانه نیست و از مدیران استانی این حوزه به ویژه استاندار فارس تقاضا می‌کنم به این موضوع ورود کنند و نباید هیچ‌گونه اختلافی بین مرکز استان و شهرستان‌ها در خصوص اعمال خاموشی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه خسارت ناشی از خاموشی‌های متعدد برای مشترکان خانگی و صنعتی، که موضوعی مهم در این زمینه است، گفت: طبیعتاً این خسارت خصوصاً برای صنایع تولیدی، هزینه‌های هنگفتی را به دنبال دارد و فراتر از آن، اقتصاد استان را دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیر می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: متأسفانه ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در بخش کشاورزی و قریب ۶۰۰ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت از ابتدای آغاز قطعی برق تاکنون در کشور خسارت وارد شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 383038
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار